18 February 2011

marry a rich man




this is my favourite movie. ohoh ! cerita ni sangat best tau. mengisahkan seorang Me, wanita pengangkat gas yang mau cari seorang jodoh yang kaya. satu hari sebuah buku telah jatuh dari langit. Buku tu ajar macam nak berlagak jadi orang kaya dan memikat lelaki yang kaya. Pada masa yang sama, seorang lelaki mekanik, Christ, juga telah mendapat buku yang sama, bagaimana hendak berlagak menjadi lelaki yang kaya dan mendapat seorang perempuan kaya !

Me, pergi ke Venice, di dalam kapal terbang, Me telah berjumpa dengan Christ. Mereka bersama lalu jatuh cinta. Semasa di Venice, mereka pergi berjalan-jalan lah. Tiba-tiba, beg duit mereka hilang. Semasa mereka hendak bercium, polis Venice yang telah menjumpai beg duit memulangkannya. Oleh kerana terlalu gembira, masing mahu berlanja makan di restoran mahal. Setelah habis makan, masing tiada duit untuk membayar bil. Oleh itu, dua-dua orang telah mengaku yang mereka bukan orang kaya.

Christ meminta diri dengan alasan untuk mencari duit untuk membayar bil sebaliknya melarikan diri. Me terpaksa membayarnya menggunakan kad  kredit seorang pegawai bank.

penat la tulis ni :( hahaaa..

senang2 last sekali they bersatu jugak la, dan buku yg they dapat is from one of the reality show in HK. Me dan Christ telah menjadi orang kaya setelah memenangi reality show tersebut.